کشف ۱۴ فقره سرقت کش رو زنی دریزد

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ازدستگیری سارقان حرفه‌ای کش روزن با ۱۴ فقره سرقت در یزد خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ محمدرضا حناساب گفت:درپی وقوع چندین فقره سرقت کش روزنی در یزد، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد خاطر نشان کرد: درتحقیقات اولیه متهمان منکرارتکاب هرگونه سرقتی شدند، لذا تیم پی جویی پرونده با توجه به سابقه دار بودن متهمان دامنه تحقیقات راگسترش داده که نهایتا نامبردگان به ۱۴ فقره سرقت کش روزنی درسطح شهرستان یزد اعتراف کردند.

سرهنگ حناساب ادامه داد:پرونده پس ازانجام تحقیقات به همراه متهمان به دادسرا ارسال که با صدور قرار صادره ازآن طریق روانه زندان مرکزی یزد شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد درپایان به شهروندان هشدارداد: پس از وقوع سرقت از دادن هرگونه اطلاعات وارائه وضعیت به افراد ناشناس خودداری نموده و کاملا خونسرد باشند و قبل از حضورماموران از به هم زدن صحنه اعم از جابجایی اشیاء و دست زدن به آن‌ها یا رفت و آمد بی موردپرهیز کرده و بلافاصله پس از وقوع سرقت مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..