مبتنی بر استانداردهای جدید؛

کتاب «صورت‌های مالی اساسی» روانه بازار شد

کتاب «صورت‌های مالی اساسی» توسط انتشارات سازمان جهادانشگاهی یزد منتشر و روانه بازار کتاب شد.

کتاب «صورت‌های مالی اساسی مبتنی بر استانداردهای جدید» تألیف «محمود معین‌الدین» و «نسیم شاه‌مرادی» اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد یزد توسط انتشارات سازمان جهادانشگاهی یزد منتشر شد.

استانداردهای حسابداری همواره در گذر زمان توسط نهادهای استانداردگذار مورد بازنگری قرار گرفته‌اند و در این راستا، استانداردهای حسابداری ملی ناظر بر تهیه و ارائه صورت‌های مالی اساسی نیز از ابتدای سال ۱۳۹۹ تغییر یافته و بر این اساس، فرمت صورت‌های مالی نیز اصلاح شده است.

در پاسخ به نیاز دانشگاه‌ها و حرفه حسابداری و در جهت درک بهتر این تغییرات، تدوین منابع مکتوب و موثق ضروری است لذا کتاب حاضر در پاسخ به این نیاز، مبتنی بر تغییرات جدید تهیه و در تدوین آن از مثال‌های واقعی و اطلاعات شرکت‌های بورسی استفاده شده تا استفاده‌کننده مسائل را در محیط واقعی تجربه کرده و عمیق‌تر فرا گیرد.

در این کتاب علاوه بر ارائه فرمت صورت‌های مالی بر مبنای جدید، نکات و استانداردهای عمومی حاکم بر چارچوب گزارشگری مالی، از جمله بخشی از استانداردهای ۳۵، ۳۴، ۳۱، ۳۰، ۲۶، ۱۷، ۱۶، ۱۵، ۱۴، استاندارهای ۱۳، ۱۱، ۸، ۵، ۴، ۳، ۲، ۱ نیز بیان و با ارائه مثال های متنوع تشریح شده است.

کتاب «صورت‌های مالی اساسی مبتنی بر استانداردهای جدید» در قطع رحلی چاپ و منتشر شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..