معاون سیاسی،امنیتی، اجتماعی استانداری یزد:

مسئولان، روش و منش شهدا را ملاک عمل خود قرار دهند/فساد خط قرمز دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مهمترین موضوع در انجام وظایف و ماموریت‌ها توجه به روش و منش شهدا و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس است.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه توجیهی بخشداران استان با اشاره به این‌که باید بین بخشداران و فرمانداران جهت انجام درست و دقیق ماموریت‌های دولت ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد گفت: بخشداران بال‌های فرمانداران در مناطق مختلف هستند و باید با ارتباط مستمر آنان را برای تحقق اهداف دولت سیزدهم یاری دهید.

عزیزی با بیان این‌که توکل به خدا و توسل به ائمه رمز موفقیت در امور است، افزود: مهمترین موضوع در انجام وظایف و ماموریت‌ها توجه به همین نکته است و این دقیقا روش و منش شهدا و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فساد را خط قرمز دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این دولت هیچ گونه فسادی پذیرفتنی نیست و باید در این زمینه هوشیار عمل کنید.

عزیزی با بیان اینکه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی مردمی‌ترین مدیر کشور بود تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در زمینه ارتباط و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش خود را به کار گیرید و اگر در مواردی امکان رفع مشکل از نظر قوانین وجود ندارد آنان را نسبت به موضوع آگاه سازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان از بخشداران خواست نیازمندی‌های خود را در حوزه های مختلف اعلام نمایند.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..