لیگ دسته سه فوتبال کشور

سادات زاده، سکان دار تیم فوتبال میرک کیش مهریز شد

در طی مراسمی با حضور جمعی از ورزشکاران و خبرنگاران شهرستان مهریز سادات زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال میرک کیش مهریز در لیگ دسته سه فوتبال کشور معرفی شد.

علیرضا زارع میرک آبادی، مدیرعامل باشگاه میرک کیش مهریز در این مراسم در خصوص تاریخچه این تیم گفت: تیم فوتبال میرک کیش مهریز از سال ۱۳۸۷ تا کنون در لیگ برتر فوتبال استان حضور داشته و در چارچوب این لیگ استانی ۱ مقام قهرمانی، سه مقام نائب قهرمانی و قهرمانی یک دوره از جام حذفی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و همچنین در سال ۱۴۰۰ نیز به مقام قهرمانی در استان نائل آمده است.

مدیرعامل باشگاه میرک کیش مهریز ضمن اعلام خبر انتصاب سادات زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم افزود: تیم میرک کیش مهریز نماینده فوتبال استان در مسابقات مرحله اول لیگ سه فوتبال کشور است و امید است که با حمایت مسئولین شهرستان تیم خوب و منسجمی را راهی مسابقات کنیم و با اقتدار به لیگ دسته دو صعود کنیم.

شایسته سالاری اولویت من در میرک کیش است

سادات زاده سرمربی جدید تیم فوتبال میرک کیش مهریز در این نشست ضمن تاکید بر اینکه شایته سالاری اولویت من در این تیم است افزود: فوتبال با کسی شوخی ندارد و سعی بر استفاده از نیروهای بومی شهرستان و استان است و در صورت نیاز به بازیکن برای تقویت پست‌ها، از فوتبالیست هایی که حداقل ۴۰ درصد از نیروهای بومی قوی تر باشند جذب و به کارگیری می‌کنیم.

سرمربی جدید میرک کیش مهریز در پایان افزود: حفظ و ارتقاء امتیاز مرحله دوم برای شهرستان مهریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش یزدی نیوز، سادات زاده مربیگری ۹ بازی تیم تربیت نوین یزد در لیگ دسته یک و مربیگری تیم جوانان و تربیت نوین و فولاد یزد را در کارنامه خود دارد.

رقابت های لیگ دسته سه فوتبال کشور از تاریخ ۲۳ مهر ماه آغاز می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..