برخورد جدی با متخلفان در حوزه سرویس و روپوش مدارس

بررسی نرخ کرایه سرویس و رعایت نرخنامه روپوش مدارس وبرخورد با متخلفان از مهمترین دستور کار‌های شورای آموزش و پرورش استان یزد بود.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان ، گفت: بر اساس صورتجلسه ای شورای اسلامی شهر یزد مورخ پنجم شهریور ماه نرخ سرویس مینی بوس مدارس برای صفر تا پنج کیلومتر را ،مبلغ یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان و به ازای هر کیلومتر اضافه ۷۵ هزار تومان تعیین کرد.

رحیمی نژاد در خصوص نرخ ایاب و ذهاب یک سال تحصیلی دانش آموزان ویژه خودرو‌های تاکسی و شخصی نیز عنوان کرد: کمترین مبلغ دو میلیون و دویست هزار تومان وبالاترین مبلغ سه میلیون و سیصد هزار تومان است که به ازای هر کیلومتر بالاتر از ۱۲ کیلومتر مبلغ ۹۴ هزار تومان اخذ خواهد شد.

استاندار در این نشست گفت: صورتجلسه شورای اسلامی شهر یزد باید اجرا شود و اگر مدیران مدارس تخلف کردند، آموزش و پرورش موظف به برخورد است و اگر اتحادیه تخلف کرد، تعزیرات ورود پیدا کند و به طور جدی با متخلفان برخورد شود.

فاطمی افزود: به هیچ عنوان تحمیل بار مالی اضافی بر دوش والدین دانش آموزان پذیرفته نیست.

همچنین در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد، برنامه‌های بازگشایی مدارس یا همان پروژه مهر، بحث سیستم تهویه مدارس و گسترش فرهنگ نماز در مدارس مطرح شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..