نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد با تاکید بر بیمارستان‌ها و مدارس

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد تاکید کرد: باید پیش از سفر دوم رییس جمهور به استان نهضتی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام با تاکید بر بیمارستان‌ها و مدارس اتفاق بیافتد.

«مجید دهقانی‌زاده» در نشستی که  با فرماندار شهرستان مهریز و مدیر کل نوسازی مدارس استان   برگزار شد، با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان، ابراز امیدواری کرد: با توجه به اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان به زودی شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.

وی با بیان این که باید پیش از سفر دوم رییس جمهور به استان، نهضتی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام با تاکید بر بیمارستان‌ها و مدارس اتفاق افتد، تصریح کرد: در سفر دوم باید نهضت تکمیل مدارس استان را دنبال کنیم.

دهقانی‌زاده با اشاره به دستاوردهای دولت مردمی برای استان، افزود: امید است از محل اعتبارات مصوب سفر اول رییس جمهور به استان و تخصیص آن بتوان پروژه‌های بیمارستانی استان نظیر بیمارستان‌های فاطمه‌الزهرا مهریز، بحران، اشکذر، خاتم و بافق را تکمیل و بهره‎برداری کرد.

وی بر تلاش، منطق و صداقت حرف‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان تاکید و خواهان رعایت منابع و مصارف در استان شد و بیان کرد: با مدیریت کلان کشور و درایت سازمان برنامه و بودجه بسیاری از شعارهای دولت در مسیر تحقق قرار گرفته است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با استناد به نظر استاندار یزد مبنی بر جلوگیری از اقدام‌های پراکنده صنایع و معادن استان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، اذعان داشت: باید این منابع را تجمیع کرده و یا هر بخش یا پروژه‌ای را تا حصول نتیجه به مجموعه‌ای واگذار کرد.

دهقانی‌زاده، افزود: در این صورت است که می‌توان از محل مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات بزرگ و تحولی برای مردم و استان انجام داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پایان از توجه ویژه به اعتبارات محرومیت‌زدایی استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز خرسندی و بیان کرد: از تمام توان استان در حوزه‌های مختلف استفاده و پیگیری خواهیم کرد تا در این راستا کاری روی زمین نماند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..