آغاز بازآفرینی و ساماندهی محلات در شهر یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد: ساماندهی و همچنین زیرسازی و آسفالت معابر در محلات شهر یزد با هدف تغییر و بازآفرینی اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی نیکونژاد در جلسه کمیسیون نظارت شورا گفت: در محله حسن آباد به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان شامل زیر سازی و آسفالت کوچه‌های خاکی، اصلاح آسفالت‌های فرسوده و جمع آوری سنگ جدول‌های تخریب شده در حال انجام است.

وی افزود: ۴۰ طرح عمرانی تا پایان سال در منطقه ۲ اجرا می‌شود که ساماندهی میدان طلائیه با اعتباری معادل یک و نیم میلیارد تومان، میدان سردار سلیمانی با اعتبار ۹ و نیم میلیارد تومان و ساماندهی باغ گلکار با اعتبار ۱و نیم میلیارد تومان مهمترین این طرح هاست.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری اظهار داشت: طرح‌های دیگری نیز در سطح شهر یزد از جمله احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تقاطع شهدای نعیم آباد با اعتبار سه میلیارد تومان، ساماندهی میدان مسکن و شهرسازی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰، ساماندهی نوار سبز بلوار مدرس و فاز دوم پارک بزرگ شهر با اعتبار ۵ میلیارد تومان، ساماندهی پارک‌ها از جمله پارک مریم آباد و بوستان اختر و ارغوان در حال اجرا است.

نیکونژاد با اشاره به اجرای طرح پیاده رو سازی در خیابان‌های شهید بنافتی زاده، خیابان ایثار گران و خیابان موسی بن جعفر تصریح کرد: حفر چاه‌های جذبی با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان، هدایت آب‌های سطحی خیابان شهدای مریم آباد و میدان آیت الله خاتمی از دیگر طرح‌های شهرداری منطقه ۲ به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: طرح میدان سپهبد شهید سردار سلیمانی، پارک مریم آباد و فاز اول پارک بزرگ شهر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..