معاون سازمان‌ صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

شهرک‌سازی و صنایع کوچک با تاکید بر دانش بنیان‌ها در اولویت سازمان است

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای سازمان‌ صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران شهرک‌سازی و صنایع کوچک با تاکید بر دانش بنیان‌ها را حوزه‌های در اولویت این سازمان خواند.

«رضا رحیمی»در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: اولویت‌های سازمان در راستای تحقق شعار سال که شعار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید و اشتغال است و همچنین در راستای برنامه‌های توسعه‌ای سازمان صنایع کوچک کشور، در دو حوزه شهرک‌سازی و صنایع کوچک با تاکید بر دانش بنیان شدن شرکتهای موجود و حمایت از شرکتهای خارج شده از پارکهای علم و فناوری است.

وی در تشریح این سخنان، خاطرنشان کرد: امسال در کل استانهای کشور بحث ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه زمین‌های صنعتی به واحدهای صنعتی براساس برنامه‌های تدین شده در سال گذشته، توفیقات خوبی بدست آمده است.

رحیمی با اشاره به معضلات کم‌آبی در بسیاری از استانهای کشور نظیر یزد، گفت: در همین رابطه استفاده از پساب‌های شهری و بازچرخانی آب از اولویتهای سازمان است که امیدواریم دولت با برنامه های کلان در کاهش هزینه‌ها و اجرای طرح‌های انتقال آب از دریای عمان به شهرهای مرزی و میانی کشور اقدام کند.

وی استقرار واحدهای کم آب بر در استان‌های دارای تنش‌آبی را از دیگر رویکردهای این سازمان در راستای رفع مشکل آبی صنایع عنوان و اظهار کرد: فعال کردن واحدهای راکد هم از برنامه‌های سازمان است که توفیقات خوبی بدست آمده که امیدواریم تا پایان سال به هد گذاری سازمان صنایع کوچک برسیم.

رحیمی در پایان نیز بیان کرد: موضوع برگزاری مجامع از دیگر اولویتهای این سازمان بوده که یزد جزو استانهای برتر کشور در تحقق اهداف و شاخص‌ بوده ولی هنوز همه استانهای کشور تا رسیدن به شاخص بهینه و توسعه شهرکها فاصله زیادی دارند که یزد می‌تواند به عنوان الگویی موفق برای کل کشور باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم که در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی یزد برگزار شد از خدمات «سید علی عزالدینی» قدردانی و «محمددهقان بنادکی» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد معرفی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..