معاون استاندار یزد در بازدید از اردوگاه شهید عاصی‌زاده اهواز:

پیاده‌روی اربعین‌، هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام می‌کشاند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد پیاده‌روی عظیم اربعین را میدان فرهنگی عظیمی خواند که هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام و وهابیت تکفیری می‌کشاند.

«علی اکبر عزیزی» در جریان این بازدید که به منظور بررسی میزان آمادگی این اردوگاه برای میزبانی از زائران پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفت، طی سخنانی در جمع خادمان این اردوگاه، پیاده‌روی اربعین و خدمت به زوار امام حسین(ع) را در راستای تقرب به خدا و اهل بیت(ع) دانست و گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السّلام) در راه‌پیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را پدید آورده است.

جانشین ستاد اربعین استان در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: بر اساس روایات زیارت سالار شهیدان، فوق العاده ثواب دارد و با هر قدم برداشتن به سوی حرم ایشان، گناهی از انسان ریخته شده و درجه ای برای او در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: پیاده‌روی عظیم اربعین، با شعارها و مرثیه‌ها و اهداف بلند دیگر آن، مصداق میدان فرهنگی عظیمی است که هویت شیعی را به رخ دشمنان اسلام و وهابیت تکفیری می‌کشاند.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: در زیارت عاشورا بعد از اشاره به دوستی با دوستداران آن حضرت، به مخالفت با دشمنان آن حضرت نظیر وهابیت اشاره شده و این یعنی تبری و همین اعتقاد به تبری بود که ایران و عراق را در مبارزه با تروریسم داعشی و حامیان آنها متحد کرد و اینک الحمدالله در سایه همین اتحاد، حرکت زوار حسینی در امنیتی پایدار و قابل ستایش انجام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، عزیزی در پایان بر به کارگیری تمام ظرفیت‌های این اردوگاه در راستای خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السّلام) تاکید کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..