نائب رئیس شورای شهر یزد:

شورای ششم هیچ نقشی در اخذ سود سالانه تقسیط ندارد/ملزم بر اجرای مصوبه شورای پنجم هستیم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا و پیرامون موضوع سود سالانه تقسیط، گفت: مصوبه شورای ششم در زمینه کاهش درصد سود بدهی‌های تقسیط شده شهروندان به نفع مردم است اما متاسفانه توسط هیئت تطبیق فرمانداری یزد رد شد.

حجت الاسلام «سید ناصر حیدری» در ارائه جزئیات این مصوبه ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال گذشته هیئت تطبیق فرمانداری با مصوبه شورای پنجم و اخذ درصد سود بیشتر از شهروندان موافقت کرده اما اکنون با مصوبه شورای ششم در خصوص همان مصوبه با تفاوت اینکه با هدف حمایت از مردم سود تقسیط کاهش میابد مخالفت کرده است.

به گفته وی، در حال حاضر شهروندان عزیز، طبق مصوبه شورای پنجم و تائید هیئت تطبیق سود سالانه تقسیط بدهی پرداخت می‌کنند و اگر مصوبه شورای ششم رد شود، شهرداری الزام دارد بر طبق همان مصوبه پنجم سود سالانه را اخذ کند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: از آنجا که هیئت تطبیق نمی‌تواند مصوبه شورای پنجم را باطل کند باید اولا پاسخگوی مطالبات مردمی در خصوص اخذ سود بیشتر باشد و ثانیا جوابگو باشد که چگونه در شورای پنجم با این مصوبه موافقت کرده اما در شورای ششم، با وجود توجه به وضعیت اقتصادی شهروندان در مصوبه، مخالفت خود را اعلام کرده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..