بودجه ۱۳۱ میلیاردی بسیج آبرسانی استان یزد

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج کشور در سفر یک روزه خود به یزد از نزدیک پیگیر روند طرح بسیج آبرسانی در این استان شد.

به گزارش یزدی نیوز، مهدی غلامی گفت: ۱۳۱ میلیارد تومان بودجه تخصیصی بسیج آبرسانی استان یزد است که تاکنون ۵۵ میلیارد تومان از آن پرداخت شده و روند مثبتی در محل‌های آبرسانی داریم.

وی افزود: خط انتقال آب محمدآباد به پایان رسیده و فاز‌های شهرک طوبی نیز در مرحله پایانی است. شرایط مثبتی در آبرسانی به روستای درین میبد و تنگ چنار و شهرستان خاتم داریم و این نشان دهنده ارتباط خوب بسیج سازندگی استان و شرکت آبفا است.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج کشور در حاشیه بازدید از کارگاه‌های اشتغال زایی هم تصریح کرد: ۶ کارگاه در شهرستان‌های مهریز، اردکان، تفت و یزد ساخته شده و چهار کارگاه نیز در حال احداث است.

غلامی اظهار داشت: یکی از کارگاه‌ها نیاز به ملزوماتی داشت که تصمیم گرفتیم ۶۰ میلیون تومان به این کارگاه در منطقه چاه ملکی پرداخت کنیم.

وی درباره مسئله آسفالت بین روستا‌ها، مزارع، نواحی مقاومت بسیج و پاسگاه‌های انتظامی نیز گفت: سهمیه استان هزار و ۳۰۰ تن است که تاکنون ۸۰ درصد از این میزان به یزد تعلق گرفته و ۴۰۰ تن دیگر به سهمیه یزد اضافه می‌شود. در این سفر تصمیم گرفتیم بجز روستا‌ها به محلات کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر یزد نیز آسفالت اختصاص بدهیم.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج کشور خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌های موجود در استان یزد بیشتر از محرومیت‌های استان است و با برنامه‌ریزی مناسب و همگرایی بین دستگاه‌ها و همکاری مردم، ظرف مدت پنج سال مباحث مربوط به محرومیت زدایی روستا‌ها و حاشیه شهر استان یزد قابل حل است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..