یزد پایلوت اتاق شیشه ای منابع و مصارف آب کشاورزی شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت «اتاق شیشه‌ای منابع و مصارف» خبر داد.

«محمدمهدی جوادیان زاده» در نشست با همکاران شرکت، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند با اعلام این خبر گفت: اجرای این اتاق شیشه ای به صورت دانش بنیان در دشت ابرکوه آغاز شده و میزان منابع و مصارف لحظه ای توسط بهره برداران، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این اتاق شیشه ای یکی از طرح‌های ویژه دانش بنیان در بخش منابع و مصارف بخش کشاورزی است که در بخش صنایع هم در فاز بعدی اجرا می شود گفت: این کار باید در کل استان و در نهایت کل کشور ایجاد شود.

جوادیان زاده با تاکید بر لزوم راه اندازی سامانه مدیریت دانش در شرکت گفت:این سامانه جهت استفاده از تجربه های یکدیگر در راه ارتقاء برنامه ریزی های شرکت بسیار موثر می باشد.

وی به اقدامات در حال اجرای شرکت اشاره کرد و افزود: ایجاد مخازن ۵۰ هزار مترمکعبی جدید یزد، ۲۰ هزار متر مکعبی تصفیه خانه، مخازن کوچک، خط سبز آبرسان و بازچرخانی پساب در حال اجراست که بازچرخانی پساب به این صورت که در دو مرحله به شکل کاملا فنی، بازچرخانی و تصفیه شود در کشور وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد همچنین از همه افرادی که در قبل، حین و بعد از بحران سیل اخیر جهت کاهش خسارت و ایجاد امنیت، خالصانه و خاضعانه به صورت شبانه روزی تلاش کردند تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: اگر بندهای خاکی که توسط کارشناسان شرکت طراحی، اجرا وبهره برداری شده است وجود نداشت، شاید امکان جلوگیری از بروز خسارت جانی و مالی نبود.

به گزارش یزدی نیوز وبه نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، در این نشست همچنین از دست اندرکاران جشنواره سپاس آب قدردانی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..