برگزاری دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار در یزد

شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری سازمان جهاددانشگاهی دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA) را با حضور و سخنرانی اساتید از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار می‌کند.

دوره آموزشی “عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار (CDA) “در تاریخ ۱۹ الی ۲۵ شهریورماه سالجاری (به مدت ۷روز) و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار یک دوره آموزشی بین‌المللی و بر اساس رویکرد سازمان UNIDO برگزار می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل الگوی توسعه صنایع کوچک و متوسط، توسعه خوشه‌ای ذیل مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط، معرفی مدل و رویکرد توسعه خوشه ای، مطالعه شناختی خوشه، تکنیکهای مصاحبه برای هدایت و انجام مطالعه شناختی، اعتمادسازی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، شبکه سازی و همکاری و مزایای آن برای بنگاههای اقتصادی، تحلیل فضای کسب و کار در سطح صنعت، تحلیل فضای کسب و کار در سطح بنگاه، تحلیل زنجیره ارزش، تدوین چشم انداز و استراتژی توسعه خوشه، طراحی و تدوین برنامه عملیاتی خوشه، نقش عامل توسعه خوشه در فرایند توسعه، تحلیل نهادی و نقش نهادهای پشتیبان است.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس ۰۹۱۳۲۵۴۸۶۸۳ تماس حاصل کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..