مدیر شعب بانک مسکن استان خبر داد

آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد مسکن ملی در یزد/ پیش بینی تسهیلات تشویقی برای مشتریان خوش‌حساب

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با اشاره به پرداخت بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۱۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در استان طی یکسال گذشته توسط شعب این بانک در استان، از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و اعلام کرد: سهم استان یزد در برنامه چهار ساله طرح نهض...

«محمد غفوریان» ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: با توجه به دیدگاه مدیر عامل بانک مسکن در خصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می‌تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

وی ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌ است.

غفوریان ادامه داد: بنابر این دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسئولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

مدیرشعب استان یزد با اشاره به تدوین بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک در سال جاری، اظهار کرد: در راستای فرهنگ‌سازی پرداخت به موقع اقساط و بازگشت منابع اعطایی بانک، قبل از سررسیدهای مقرر و همچنین پیشگیری از ایجاد مطالبات غیرجاری، مشوق‌هایی در قراردادهای تسهیلاتی اقساطی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

غفوریان در خصوص جزئیات مشوق‌های در نظر گرفته شده نیز توضیح داد: طبق مصوبه هیات مدیره بانک، ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

مدیر شعب استان همچنین به میزان تسهیلات پرداخت شده در یکسال اخیر توسط بانک مسکن اشاره داشت و گفت: در یکسال گذشته بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۱۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال به هم استانی‌ها پرداخت شده است که یک هزار میلیارد ریال از این تسهیلات در بخش قرض الحسنه ازدواج و اشتغالزایی بوده است.

غفوریان رسالت بزرگ بانک مسکن را کمک به تامین مالی طرحهای مسکن دولتی نامید که در حال حاضر تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت محترم سیزدهم در حال اجراست.

وی افزود: اخیرا عملیات اجرایی بیش از ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در۲۰ شهر استان یزد شامل تمامی شهرهایی که در فاز شش ثبت نامی این طرح ثبت نام کرده‌اند، آغاز شده است.

وی با اشاره به سهم ۵۳ هزار و ۹۸۴ واحدی استان یزد در برنامه چهار ساله طرح نهضت ملی، گفت: با احتساب ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد که عملیات اجرایی آن آغاز شده، بالغ بر ۳۸ و ۵۰۰ واحد در استان در حال اجرا خواهد بود.

غفوریان گفت: برای نخستین بار در کشور، مسکن کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد در استان ایجاد خواهد شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در ادامه به سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز نهضت بانک مسکن اشاره کرد که به عنوان یک سپرده شش ماهه، بالاترین بازدهی سپرده بانکی را به مشتریان و سپرده گذاران خود اعطا می‌کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..