معاون استاندار یزد:

نقش ایثارگری درسازمان انتقال خون، نقشی برجسته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که صفات نثار و ایثار از خصایص سازمان انتقال خون از ابتدای تشکیل تا به امروز بوده است، اظهار کرد: نقش ایثارگری در سازمان انتقال خون نقشی برجسته بوده و از افتخارات این مجموعه به شمار می رود.

«علی اکبر عزیزی» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به ویژه شهدای سلامت، گفت: از یکسو قرآن کریم می فرماید نجات جان یک انسان نجات جان همه انسان هاست و از سوی دیگر اهدای خون در واقع اهدای زندگی است بنابراین از جمع این دو مطلب در میابیم که جایگاه سازمان انتقال خون جایگاهی حیاتی و اثرگذار است.

وی افزود: زمانی که از کلماتی به مانند نثار و ایثار سخن به میان می‌آید انسان به یاد فداکاری های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس می افتد هرچند این فداکاری در عرصه های مختلف پس از آن دوران نیز وجود داشته و دارد که تلاش های کادر درمان و بهداشت و جانفشانی شهدای سلامت در ایام بیماری کرونا از مصادیق آن هستند.

معاون استاندار یزد در پایان با بیان اینکه صفات نثار و ایثار از خصایص سازمان انتقال خون از ابتدای تشکیل تا به امروز بوده است اظهار داشت: نقش ایثارگری در سازمان انتقال خون به واسطه اهدای خون و تلاش برای نجات جان افراد نقشی برجسته بوده و از افتخارات این مجموعه به شمار می رود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در پایان این مراسم از خدمات ۱۰ ساله «امیرنقی تقوایی» قدردانی و «سید محمد رضا آقایی» به عنوان مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان یزد معرفی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..