افتتاح طرح‌های کشاورزی و آموزشی در خاتم

همزمان با هفته دولت گلخانه سبزی وصیفی با مساحت پنج هزار متر مربع ومدرسه سه کلاسی برکت در شهرستان خاتم به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به اینکه هفده طرح در هفته دولت در این شهرستان آماده بهره برداری شد، گفت: همزمان با هفته دولت به صورت نمادین، گلخانه سبزی وصیفی با مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار دو میلیارد و۴٠٠میلیون تومان در خاتم به بهره برداری رسید.

شاه حسینی گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیز مدرسه سه کلاسی برکت با زیربنای ٣٠٠ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در روستای ولیعصر به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در آیین افتتاح این طرح‌ها، گفت: کشاورزی منحصر به فرد شهرستان خاتم بایستی اقتصادی و دانش بنیان شود.

شاه حسینی افزود: برای توسعه متوازن استان یزد که از رویکرد‌های مهم این دولت است بر آن هستیم تا شهرستان‌ها باتوجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که دارند به‌صورت متوازن رشد و توسعه یابند.

شاه حسینی گفت: شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان یزد و اقتصاد مردم این شهرستان برپایه کشاورزی است که بایستی اقتصاد این شهرستان به سمت دانش بنیان برود تا از آب، خاک و انرژی آن به صورت مناسب استفاده شود.

همچنین همزمان با هفته دولت، در مراسمی مرکز اهدای خون شهرستان مهریز به بهره برداری رسید.
سرپرست فرمانداری اردکان نیز در جمع خبرنگاران از بهره برداری ۲۴ طرح در هفته دولت خبرداد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..