اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد/آزادی ۱۲ زندانی استان در ماه محرم

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

«سید مسعود عظیمی» در این خصوص گفت : این پویش برای سومین سال متوالی و به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی، با منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد و نیکوکاران و هیئت‌های عزاداری استان می‌توانند کمک‌های خود را جهت مشارکت در این پویش به ستاد دیه استان یزد اهدا کنند.

این مسئول ادامه داد: با اجرای پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در ماه محرم با جذب مبلغ هشت میلیارد ریال از نیکوکاران و هیئت‌های مذهبی، تعداد ۱۲ محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

عظیمی از پخش تیزرها و کلیپ‌های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی، تبلیغات به صورت پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، بنرهای این طرح در فضای شهر و مسیرهای پر تردد نصب خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز وبه نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، این مسئول در پایان تصریح کرد: در تلاشیم تا با اجرای این پویش زمینه آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر می‌برند را در این ماه طی برگزاری آیینی، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..