کارنامه نیروی انتظامی استان یزد درخشان است

استاندار یزد با اشاره به کارنامه درخشان نیروی انتظامی در استان گفت: امنیت بالای استان مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در نشست با فرمانده و معاونین فراجا استان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای استان یزد، شهدای دولت و شهدای نیروی انتظامی خصوصا شهید زارعی را گرامی داشت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های انتظامی در استقرار نظام و امنیت استان، گفت: امروز به برکت نیروی انتظامی کاملا مردمی در استان، امنیت در یک سطح بسیار خوبی قرار دارد که این مهم مرهون زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی علی رغم همه محدودیت‌ها و فشار‌های اقتصادی و مادی است.

استاندار به کارنامه درخشان نیروی انتظامی استان اشاره کرد و ادامه داد: در پرتو اخلاق مداری و ارائه توصیه ها، تاکید‌ها و تدابیر کارشناسانه و مدبرانه این نهاد، چالش‌های احتمالی به حداقل رسیده و شاهد برقراری امنیت در سراسر استان هستیم.

وی به نقش تعیین کننده نیروی انتظامی و جایگاه آن در مدیریت بحران‌های طبیعی استان نظیر سیل و طوفان‌های شدید گرد و غبار اشاره و از تلاش جهادی و همراهی مثال زدنی آن‌ها در این مقاطع زمانی قدردانی کرد.

فاطمی نسبت به انجام اقدامات و حمایت‌های لازم در راستای تقویت نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی استان اعلام آمادگی کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..