طی مراسمی:

کسب مقام برتر کشور در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور توسط یزدی‌ها

معاون‌ پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: شش نفر از فرهنگیان و دانش آموزان یزدی در مرحله کشوری شانزدهمین دوره فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری مقام برتر را کسب کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، "علی سرداری " در مراسم استقبال از برگزیدگان کشوری مسابقات پرسش مهر ریاست جمهور، موفقیت دانش‌آموزان و فرهنگیان یزدی را نتیجه پشتکار و سخت کوشی آنان دانست و بیان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش استان یزد به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مناسب علمی و آموزشی نقش مهمی در توسعه فرهنگی استان ایفا می‌کند.

وی احساس مسئولیت در قبال آینده و پیشرفت دانش آموزان را از جمله ویژگی های شاخص فرهنگیان در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان نخبه فرهنگی و علمی نتیجه فداکاری های معلمان در مقاطع تحصیلی مختلف است.

معاون‌ پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به معرفی برگزیدگان مرحله کشوری شانزدهمین دوره فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری افزود: در بخش دانش آموزی احسان رئیسی مهرآبادی از دبیرستان نمونه امام علی (ع) شهرستان ابرکوه  موفق به‌ کسب رتبه اول  شعر و احسان محمدی از دبیرستان صدرا  شهرستان مهریز در رشته داستان کوتاه به مقام سوم دست یافت.

وی گفت: در بخش فرهنگیان زری برزگری بافقی در رشته داستان کوتاه در مقطع فوق لیسانس از شهرستان بافق و زهره باغستانی میبدی در رشته داستان کوتاه در مقطع لیسانس از شهرستان میبد حائز رتبه اول کشور شدند.

سرداری  در‌ پایان خاطرنشان کرد: در بخش دانشجو معلمان مصطفی عادلی در رشته گرافیک رایانه‌ای از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد رتبه اول کشور را کسب کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..