همایش «صندلی جهادی» در اشکذر برگزار شد

همایش «صندلی جهادی» به مناسبت هفته دولت و با سخنرانی جوکار در حسینیه شهدای اشکذر برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: حضور مردم در صحنه از ارکان اساسی انقلاب به شمار آمده و حضور مردمی در عرصه‌ها و شئونات مختلف جمهوری اسلامی یک ضرورت غیرقابل انکار است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با نفوذ و طرح دسیسه، تهدید و فتنه‌های مختلف تلاش کردند به نظام اسلامی ضربه بزنند، برای مقابله با نفوذ دشمن باید راه‌های فتنه انگیزیشان را شناخت و آن را برای مردم تبیین کرد تا از این طریق موجب بصیرت افزایی در بین جامعه شد.

نماینده یزد و اشکذر تاکید کرد: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره ثابت کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

وی درباره عملکرد یک ساله دولت سیزدهم اظهار داشت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است، شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آن‌ها از اعضای دولت به ویژه رئیس‌جمهور پرتلاش تقدیر و تشکر می‌شود.

جوکار سفر‌های استانی دولت را عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور دانست و گفت: ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد و سبب می‌شود تصمیمات درستی برای حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

وی به سفر‌های استانی رئیس جمهور و اتخاذ تصمیمات بسیار خوب برای توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون بخشی از مصوبات استانی عملیاتی شده و با اجرای کامل مصوبات اتفاقات خوبی برای استان به ویژه در حوزه انتقال آب شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نتایج این سفر‌های استانی یک سال گذشته اینست که دولت مردمی هیچ طرح جدیدی بجز حوزه مسکن کلنگ نزد و از بین طرح‌ها بر اولویت‌هایی که سال‌ها روی زمین مانده بود تمرکز کرد.

جوکار ضمن تمجید از پیگیری‌های استاندار از زمان قبول مسئولیت استان گفت: دکتر فاطمی با پیگیری‌های خوبی که در خصوص مسائل و مشکلات استان داشته یکی از استانداران پیشرو، فعال و پرتلاش محسوب می‌شود که جا دارد به نوبه خودم از زحمات این برادر جهادی و انقلابی تقدیر و تشکر کنم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..