افتتاح ۲۷ طرح هفته دولت در بهاباد با حضور معاون استاندار یزد

۲۷ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در شهرستان بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به همراه مسئولان محلی در شهرستان بهاباد ضمن افتتاح این طرح‌ها، به خدمات دولت در مناطق استان اشاره و اظهار کرد: باید خدمات و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم در جامعه تبیین و منعکس شده تا سبب امیدواری بیشتر مردم شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته، گفت: این دولت با شجاعت و جدیت، در یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده که شاید کمتر به آن پرداخته شده و تبیین شده است.

وی افزود: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند.

عزیزی با اشاره به این که خدمت به مردم با جلب همکاری اقشار مختلف جزو اهداف دولت است، افزود: خدمت رسانی به مردم با مشارکت همه آحاد جامعه و تلاش مضاعف مدیران باید با قوت و درایت در استان پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در حال اجرا بودن طرح‌های مهم در نقاط مختلف این شهرستان را از برکات نظام اسلامی و دولت دانست و گفت: از هر فرصت و ظرفیتی برای پیشبرد شهرستان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و هفته دولت، بهترین مناسبت برای تبیین خدمات دولت به مردم است.

این مسئول در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد بهاباد نیز بر خطر پیری جمعیت اشاره و اظهار کرد: مردم نسبت به فرزندآوری در جامعه توجه کافی داشته باشند تا رشد جمعیت در جامعه اضافه شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای ازدواج و مسکن جوانان صورت گرفته است.

افتتاح سالن ورزشی اتحاد و ساختمان اداری ورزش و جوانان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال، کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شهری بهاباد با اعتبار پیش بینی شده ۱۹۵ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از جاده ارتباطی پرکان – ببروئیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی طیور بهاباد در روستای فردوسیه آسفیچ با اعتبارپیش بینی شده ۸۰۰ میلیارد ریال ، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی ساخت اورژانس بین جاده ای روستای درب هنز بهاباد به همت خیر حاج محمد حیدری، افتتاح و بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد و افتتاح اورژانس بین جاده‌ای طریق الرضا در جاده بهاباد چادرملو از جمله طرحهایی بود که در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..