تمدید گذرنامه زائران کربلا از دوشنبه در فرودگاه شهید صدوقی یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: جهت تسهیل در روند سفر زائران کربلا در ایام اربعین مقرر شد گذرنامه های مربوط به سال ۱۳۹۰ به بعد با مراجعه به سالن پروازهای بین المللی فرودگاه یزد تمدید شود.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در بازدید از پلیس گذرنامه انتظامی استان یزد اظهار کرد: در این ایام برای تسهیل در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای اندیشیده و در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این ایام ساعت کار دفاتر پلیس +۱۰ در استان یزد از ۸ صبح الی ۲۲ شب است و با توجه به حجم مراجعان به دفاتر از ساعت ۲۰ تا ۲۲ هیچگونه پذیرشی وجود ندارد و فقط امورات مربوط به افراد ثبت نام شده انجام خواهد شد.

بهدانی فرد یادآور شد: افرادی که تاریخ صدور گذرنامه آنها مربوط به یکم شهریورماه سال ۹۰ به بعد است برای تمدید نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ ندارند؛ بلکه برای تمدید از روز دوشنبه هفتم شهریورماه به سالن پروازهای خارجی(بین المللی) فرودگاه شهید صدوقی یزد مراجعه کنند تا با درج مهر تمدید، بتوانند به سفر اربعین مشرف شوند.

وی اضافه کرد: مراجعانی که فاقد گذرنامه هستند یا تاریخ آن مربوط به قبل از سال ۹۰ می باشد برای دریافت گذرنامه حتما به دفاتر پلیس+۱۰ که ۹ دفتر آن در شهر یزد و ۱۰ دفتر دیگر در سایر شهرستان های استان است مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد پلیس با تاکید بر اینکه امورات مربوط به تمدید گذرنامه از روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۲۰ بعداظهر در ۲ محل فرودگاه و گذرنامه در شهرک رزمندگان صورت خواهد پذیرفت، گفت: افرادی که در شهرستان‌های استان ساکن هستند نیازی به حضور در مرکز استان را نداشته؛ بلکه با مراجعه به اداره گذرنامه شهرستان، گذرنامه آنها تمدید خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..