افتتاح کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در مهریز

کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان شرکت تعاونی دامداران مهریز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز، این کارخانه در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع، با اعتباری بالغ بر ٢٥٠ میلیارد ریال و با حجم عملیات سالیانه ٢٥ هزار تن و اشتغال زایی ٢٠ نفر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران مهریز گفت: این شرکت در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و هم اکنون با هزار و ۸۰۰ عضو و سرمایه ثبتی بالغ بر یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به یکی از تعاونی‌های برتر استان یزد مبدل شده است.

سید مصطفی حیدری با اشاره به فعالیت ۲۰۰ نفر در شهرک تعاونی دامداران مهریز افزود: این تعاونی دارای یک واحد کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان به ظرفیت تولید سالانه ٢٥ هزار تن خوراک دام و طیور و آبزیان، ٢ واحد ایستگاه جمع آوری شیر در مهریز و خورمیز با ظرفیت ٤٠ تن در روز، ٣ باب انبار و هانگار به ظرفیت چهار هزار تن است.

تکمیل زنجیره تولید تا مصرف فرآورده‌های دامی و لبنی (از مزرعه تا سفره) با توسعه و تجهیز ایستگاه‌های جمع آوری شیر، کارخانه خوراک دام، توسعه خدمت رسانی و عرضه نهاده‌های دامی به دامداران، احداث و تجهیز کارخانه فرآورده‌های لبنی، کشتارگاه و مراکز عرضه مستقیم گوشت قرمز و فرآورده‌های دامی و لبنی به عنوان چشم انداز و برنامه‌های آتی این تعاونی عنوان شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..