استاندار یزد خبر داد

اختصاص ۱۹۰ اتوبوس برای انتقال زائرین یزد به مراسم اربعین

استاندار یزد ضمن اعلام اختصاص ۱۹۰ اتوبوس برای انتقال زائرین به مراسم اربعین، بر لزوم مقابله با ایجاد بازار سیاه فروش بلیط و برخورد جدی با اخلالگران این حوزه تاکید کرد.

«مهران فاطمی» در نشست ستاد اربعین حسینی(ع) استان که به منظور بررسی مصوبات گذاشته و اقدامات لازم الاجرا جهت سفر بدون دغدغه زائرین و برگزار شد، یکی از بخش های مهم در جریان سفر اربعین را “حمل و نقل زائرین” دانست و گفت: در این راستا ۱۹۰ دستگاه اتوبوس سیستم حمل و نقل جاده ای و بخش خصوصی وارد مدار شده و زوار حضرت سیدالشهدا را از استان به مرز چذابه و بالعکس جابه جا می کنند.

وی در ادامه به برقراری پروازهای های عتبات مقدسه عراق در ایام اربعین اشاره و اضافه کرد: به منظور جابه جایی مسافرین از طریق حمل و نقل ریلی، رایزنی های لازم با مدیرعامل راه آهن کشور جهت بررسی موضوعات مربوط به انجام این سفر از مسیر قم انجام شده است.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوعات مطروحه در جلسه پیرامون تردد انفرادی یا کاروانی زائران و مسائل مربوط به تهیه بلیط آن ها، اظهارداشت: سیاست استان بر سفر کاروانی زائرین است لذا روسای کاروان ها باید لیستی از نام و مشخصات مورد نیاز افراد جهت تهیه بلیط را در اختیار مجموعه شرکت های حمل و نقل قرار دهند.

فاطمی در ادامه پادگان ش.هی.د عاصی زاده را قرارگاه حضور زائران یزدی اربعین عنوان و بر تمهید اقدامات لازم جهت جابه جایی مسافران از قرارگاه به مرز و بالعکس تاکید کرد.

استاندار در پایان با اشاره به ضرورت مقابله با ایجاد بازار سیاه بلیط ناوگان های حمل و نقل زمینی اربعین، خاطرنشان کرد: تاکنون نرخی برای جابه جایی مسافران از و به استان به تصویب نرسید است لذا باید با مجموعه هایی که پیش از موعد و با رقم های غیر متعارف و غیر مصوب اقدام به فروش بلیط و ایجاد بازار سیاه فروش بلیط می کنند، با جدیت برخورد شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..