برگزاری طرح قرآنی «بشری» در یزد

طرح «بشری»، دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان قرآن به مدت شش روز در یزد در حال برگزاری است.

«حسین دشتی» مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این رابطه گفت: این دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مهد قرآن جواد الائمه یزد و موسسه حضرت معصومه (س) میبد از ۲۹ مرداد در شهرستان میبد آغازوامروز دوشنبه۳۱ مرداد آزمون آن در حال برگزاری است.

وی با بیان این که طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان برگزار شده، افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده سازی آموزش قرائت قرآن است.

دشتی با بیان این که این دوره تقریباً نزدیک به رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی نژاد، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسان این دوره هستند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، این دوره در شهرستان یزد با ثبت نام و استقبال نزدیک به ۱۰۰ نفر همراه بوده که از روزسه شنبه ۱ شهریوردردو نوبت صبح ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و عصرها ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار و با آزمون روزپنج شنبه ۳ شهریور پایان می یابد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..