جانشین ستاد اربعین استان یزد:

۱۱ هزار یزدی تاکنون حضورشان در پیاده‌‍روی اربعین را قطعی کرده‌اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار و جانشین ستاد اربعین استان یزد با بیان این که تاکنون ۱۱ هزار یزدی حضور خود را در پیاده‌روی اربعین حسینی قطعی کرده‌اند، گفت: زمان فعالیت دفاتر پلیس+۱۰ با توجه به سیر صعودی مراجعات در روزهای آتی تا ساعت ۲۲ منظور شده است.

«علی اکبر عزیزی» در نشست تامین امکانات و تجهیزات موکب‌داران اربعین حسینی با بیان این که پس از دو سال محرومیت مردم از پیاده روی اربعین، امسال با موج عظیمی از زائرین روبرو خواهیم بود، گفت: تاکنون ثبت‌نام ۱۱ هزار نغر در استان یزد قطعی شده و قطعا در روزهایی آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید تمام امکانات و ظرفیت های استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته شود به ویژه در زمینه حمل و نقل که نباید زائران، کوچکترین نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تسریع روند صدور گذرنامه برای زائرین اربعین تاکید کرد و افزود: بر همین اساس با همراهی پلیس مهاجرت و گذرنامه، زمان فعالیت دفاتر پلیس+۱۰ که مراجعه کننده داشته باشند تا ساعت ۲۲ در نظر گرفته شده است.

وی توصیه کرد: زائران باید اقدام لازم برای دریافت گذرنامه را به روزهای آینده موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند.

در این جلسه بر برنامه‌ریزی جهت ساماندهی حمل و نقل زمینی، ایجاد پروازهای ارزان قیمت، تامین سوخت و مواد غذایی، تدابیر برپایی موکب در کشور عراق و تسهیل سفر اربعین زوار تاکید شد.

لازم به ذکر است؛ مرز رسمی تردد زوار یزدی اربعین حسینی برای امسال مرز چزابه تعیین شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..