امام جمعه بخش مرکزی یزد:

ابلاغ پیام عاشورا و صحیفه سجادیه با خلاقیت در جامعه امروزی دنبال شود

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره رسالت حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) گفت: ابلاغ پیام عاشورا و صحیفه سجادیه با خلاقیت در جامعه امروزی دنبال شود.

آیت الله «سید کاظم مدرسی» در کارگاه تربیت مربی صحیفه سجادیه که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، گفت: اگر زینبی‌ها و ابلاغ کنندگان پیام عاشورا نبودند، هرگز جریان عاشورا به امروز نمی رسید.

وی افزود: امام سجاد (ع) در این صحیفه سجادیه و جریان اوج، همت را به کار گرفته اند و دو کار تبیینی داشتند که ارائه معارف اسلامی در قالب مناجات و دعا و همچنین تربیت غلامان و آموزش فرهنگ دینی و همچنین آزاد کردن آنها به عنوان این دو اقدام اساسی از سوی ایشان بود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی و با این امنیت و امکانات دور هم نشسته ایم تا طراحی کرده و ابلاغ پیام را انجام دهیم و شما ادامه دهندگان مسیر حضرت زینبی هستید که خلق و ادامه ابلاغ پیام عاشورا را بر عهده داشتند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، آیت الله مدرسی بیان کرد: بانوان باید این راه را با خلاقیت موجود در خود به خوبی دنبال کنند و همانطور که حضرت زینب (س) این رسالت را انجام دادند به خوبی این مسیر را ادامه دهند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..