سرپرست دفتر بانوان استانداری یزد:

برنامه‎‎های فرهنگی هدفمند در یزد

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: برنامه های فرهنگی هدفمند دانایی افراد را نسبت به مسائل اجتماعی تقویت می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، رقیه کرمانیان" در مراسم افتتاح دوره تابستان کانون غدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به ضرورت استفاده مفید از اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، اظهار کرد: سرمایه کشور تنها معادن، گاز و نفت نیست بلکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشوری محسوب می‎‎شود که توجه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به این مهم بسیار ارزشمند است .

وی افزود: نیروی انسانی باید حساس، آگاه و خودباور باشد که برگزاری برنامه‎‎های فرهنگی هدفمند می‎‎تواند موجب افزایش کرامت انسانی شود و دانایی افراد را نسبت به مسائل اجتماعی تقویت کند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در پایان سخنان خود بر پاسداشت ارزش‎‎های جامعه ایرانی اسلامی تاکید و عنوان کرد: عفاف و حجاب، گوهری است که جامعه را از آسیب‎‎های اجتماعی مصون می‎‎دارد و آموزش‎‎های فرهنگی در این حوزه بسیار اثرگذار است.

در پایان این مراسم، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان کانون غدیر نیز بازدید کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..