بهره برداری از ۵ طرح بزرگ عمرانی در بفروئیه

شهردار بفروئیه از اجرای ۵ طرح بزرگ عمرانی در بفروئیه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز طباطبایی گفت: یکی از این طرح‌های مهم، بزرگراه سردار سلیمانی به طول ۸ کیلومتر در دو باند است که فاز اول آن با یک میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و فاز دوم آن درحال اجرا است که دسترسی شهر بفروئیه به کمربند غربی و کاهش حجم ترافیک و دسترسی به ظرفیت‌های تاریخی بفروئیه را تسهیل می‌کند و تا پایان دوره شورای ششم به اتمام می‌رسد.

وی اجرای مسیر گردشگری را یکی دیگر از طرح‌های بزرگ عمرانی شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: این طرح هم که در دو فاز درحال اجرا است قرار است حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار بفروئیه نهضت آسفالت، پروژه آسیاب آبی بفروئیه و فرهنگ سرا و سالن آمفی تئاتر را از دیگر طرح‌های بزرگ شورا و شهرداری بفروئیه برشمرد و گفت: امیدواریم با یاری خدا و کمک مسئولین و مشارکت بخش خصوصی این طرح‌ها را تا پایان دوره شورای ششم به اتمام برسانیم.

شهردار بفروئیه گفت: بودجه شهرداری ۱۲ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود این رقم افزایش و تا ۱۸ میلیارد تومان تحقق پیدا کند.

رئیس شورای شهر بفروئیه هم کمبود فضای آموزشی و محدودیت در توسعه پایدار و درآمد به دلیل محرم بودن از وجود صنایع بزرگ را یکی از چالش‌های بزرگ بفروئیه عنوان کرد و گفت: امیداریم این چالش با همت بالای مسئولین مرتفع شود.

زرفتن نداشتن مسیر توسعه پایدار و درآمد پایدار را از دیگر دغدغه‌های بفروئیه بیان کرد و افزود: شهر بفروئیه به علت نداشتن صنایع و محدود شدن بین دو شهر میبد و اردکان با محدودیت درآمد پایدار و توسعه مواجه است.

وی اظهارداشت: امیدواریم با هم اندیشی با شهرداری میبد، درطرح‌های توسعه شهر میبد شرایط توسعه بفروئیه هم درنظر گرفته شود و بتوانیم درآمد پایدار برای شهر ایجاد و به هم افزایی خوبی با شهرداری میبد برسیم.

رئیس شورای شهر بفروئیه با اشاره به نهضت ملی مسکن هم گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشتیم و ۲/۱۰ دهم هکتار زمین را جانمایی و با حضور مسئولین احداث پروژه را آغاز کردیم.

زرفتن با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۸۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بفروئیه نهایی شده است افزود: در این طرح ظرفیت ثبت نام تا ۳۵۰ نفر را داریم و امیدواریم به همت مسئولین شهرستان استان و کشور مشکلات جوانان را در این منطقه به لحاظ تامین مسکن مرتفع کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..