ثبت‌نام ۱۹۴ تعاونی فعال یزد در جشنواره تعاونی‌های برتر

سرپرست اداره توسعه تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از پایان مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره سراسری تعاونی‌های برتر خبر داد و گفت: 194 شرکت تعاونی فعال استان یزد برای جشنواره امسال ثبت‌نام کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، "مریم جلال کمالی" در این باره تصریح کرد: یازدهمین جشنواره  سراسری تعاونی‌های برتر که از اول تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در یزد آغاز شده بود، پس از پایان مهلت مقرر، وارد مرحله دوم یعنی ارزیابی و داوری شد.

وی افزود: این جشنواره هر ساله در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور  گسترش و ارتقای روحیه تعاونی در بخش‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

جلال کمالی خاطرنشان کرد: در جشنواره یازدهم، ۱۹۴ شرکت تعاونی فعال استان یزد در ۲۰ گرایش ثبت‌نام کرده‌اند که تعاونی‌های بخش خدمات با  48 شرکت، بیشترین و تعاونی‌های تامین نیاز تولید‌کنندگان با ۱۰ شرکت‌کننده کمترین تعداد ثبت‌نام را داشته‌اند.

به گفته‌ی این مسئول، شرکت‌های تعاونی صنعتی با  42 مورد و تعاونی‌های کشاورزی با ۲۴ مورد، به ترتیب دومین و سومین گرایش مهم در بین شرکت‌های تعاونی استان یزد هستند که در جشنواره یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است؛ تعاونی‌های برتر استان یزد پس از ارزیابی و داوری نهایی همزمان با هفته تعاون در شهریورماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..