استاندار یزد مطرح کرد:

طرح سامان خانواده؛ یکی از محورهای دهگانه فاز اول برنامه تحولی استان یزد

استاندار یزد طرح سامان خانواده را یکی از محورهای دهگانه فاز اول برنامه تحولی استان خواند و از پیگیری مباحث مربوط به مسکن و اشتغال چند فرزندی ها و نیز ارائه تسهیلات به آن ها خبر داد.

«مهران فاطمی» در نشست طرح جمعیت استان که با حضور حجت الاسلام «محمد مسلم وافی یزدی» نایب دبیر شورای راهبری جمعیت و خانواده حوزه های علمیه، «محمد صالح جوکار نماینده مجلس انقلاب اسلامی»، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان که عصر دیروز برگزار شد، به پیگیری های جدی و مستمر استان جهت وصول سهم قانونی استان از معادن اشاره کرد و گفت: در صورت وصول سهم قانونی استان در این بخش، می توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و برنامه های استان در حوزه خانواده بهره برد.

وی در ادامه اولین گام خود در بدو فعالیت در مسند استاندار یزد را پایه ریزی و تدوین برنامه تحولی استان عنوان و افزود:در این راستا با مشارکت نخبگان و برگزیدگان و با همراهی دستگاه های اجرایی استان، برنامه تحولی استان یزد تدوین و اواخر سال گذشته از آن رونمایی شد.

استاندار ضمن بیان اینکه در میان همه مسائل استان، فهرست بلندی از مسائل فرهنگی وجود دارد که در راس آن فهرست؛ موضوع خانواده قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت مسائل این حوزه، طرح سامان خانواده به طور جدی پیگیری و اجرا می شود.

وی در ادامه از تکلیف فرمانداران به پیگیری و اجرای طرح سامان خانواده در شهرستان ها، خبرداد و افزود: پیگیری مباحث مربوط به مسکن و اشتغال چند فرزندی ها و نیز ارائه تسهیلات به آن ها در دستور کار قرار دارد.

فاطمی در پایان گفت: با وجود حجم بالای کار در حوزه استانداری و برگزاری جلسات هفتگی با رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری، اما مسئله خانواده مورد توجه و تاکید ما قرار دارد و مباحث مربوط به آن را دنبال می کنیم.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..