وقوع بیشترین آمار نقل و انتقالات معلمان کشور در یزد

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به جابجایی 230 معلم استان، آموزش و پرورش یزد را دارای بیشترین آمار نقل و انتقالات استانی کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، 

"علی دهقان بهاء آبادی"در مورد نقل و انتقالات امسال فرهنگیان استان ، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان یزد امسال بیشترین آمار نقل و انتقالات استانی را به خود اختصاص داده است.

 وی بالا بردن سطح آرامش و ایجاد زمینه ارائه خدمات بیشتر و بهتر آموزشی را از جمله اهداف اجرای سیاست‌های نقل و انتقال فرهنگیان در سیستم آموزشی آموزش و پرورش خواند و بیان کرد: امسال ۵۴۰ نفر از فرهنگیان استان متقاضی جابجایی بین شهرستان‌ها و مناطق ۱۴ گانه استان بودند که تاکنون با جابجایی ۲۳۰ نفر موافقت شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اجرای سیاست بومی‌پذیری را از جمله اولویت‌های جدی این معاونت در آموزش و پرورش یزد عنوان کرد و ادامه داد: امسال معلمان مقاطع مختلف ابتدایی، بیشترین آمار تقاضای انتقال درون استانی را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول در پایان با بیان این که محل خدمت یکی از عوامل تأثیرگذار در آرامش معلمان است، خاطرنشان کرد: منتقل کردن فرهنگیان به محل‌های آشنا و مورد علاقه خودشان، نقش مهمی در ارائه خدمات آموزشی، تربیتی و فرهنگی به دانش‌آموزان و والدین ایفا می‌کند.

گفتنی است؛ نقل و انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان آموزش و پرورش استان یزد بعد از بررسی‌های نهایی تعیین و اعلام می‌شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..