مسیر تردد زائران اربعین ایمن شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز بر لزوم ایمن سازی مسیر‌های پرتردد شهرستان برای زائران اربعین تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز زارع زاده در نشست ستاد اربعین حسینی مهریز گفت: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کنند تا در خدمت‌رسانی به مردم شاهد هماهنگی و هم‌افزایی باشیم و بتوانیم زمینه سفر راحت و توام با معنویت را برای زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

وی افزود: مدیران باید مسیر پرتردد جاده‌ای شهرستان (مسیر سنتو) که مسیر زائران است را به ویژه در ایام اربعین ایمن و خدمات مطلوب ارائه کننند تا تردد زائران بدون مشکلی انجام شود. امیدواریم از هم اکنون برنامه‌ریزی درست و دقیقی در این حوزه داشته باشند.

معاون فرماندار مهریز با اشاره به واقع شدن این شهرستان در مرکز کشور اظهار داشت: این مساله سبب شده تا مهریز در مسیر تردد زائران اربعینی قرار گیرد و بر این اساس باید آمادگی لازم برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین فراهم شود.

زارع زاده ادامه داد: برای برگزاری باشکوه سفر و راهپیمایی اربعین، باید به نحوی برنامه ریزی شود که در هر کمیته از جمله کمیته فرهنگی، انتظامی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و… افراد علاقمند و متخصص شناسایی و از ظرفیت آن‌ها استفاده گرفته شود.

وی خواستار توجه زائران به تزریق دوز یادآور شد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای تشویق مردم به واکسیناسیون استفاده شود و کمیته اطلاع رسانی نیز اطلاعات لازم در خصوص اهمیت واکسیناسیون را در اختیار عموم قرار دهد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..