فرمانده سپاه الغدیر یزد:

آزادگان به معنای واقعی کلمه عمار ولایت در دوران اسارت بودند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: آزادگان با تمام وجود مقابل استکبار جهانی و به‌عنوان مالک‌اشتر ولی‌فقیه در جنگ ایستادند و به‌ در جایگاه عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «حسین زارع کمالی» در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از آزادگان پاسدار استان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های سپاه الغدیر استان در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گردهمایی آزاده‌های پاسدار بود که امروز توفیقی بود در خدمت بیش از ۱۷۰ پاسدار آزاده در محیطی که توسط شهید «الله‌دادی» ساخته شده است، باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت نشر روحیه ایثارگری و استقامت و بصیرت آزادگان در جامعه، افزود: آزادگان با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادند و به‌عنوان مالک‌اشتر ولی‌فقیه در جنگ سخت ایستادند و به‌عنوان عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند.

سردار زارع کمالی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است تا بتوانیم به‌ عنوان عمارها و مالک‌اشترهای مقام معظم رهبری ایفای نقش کنیم.

وی با اشاره به مطالبات آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: بحث مشکلات این غیور مردان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال پیگیری است و برخی از مشکلات به‌دلیل نوع ایثاری که این عزیزان دارند، به سپاه برمی‌گردد که مکاتبات و پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته است تا ان‌شاءالله بتوانیم با همفکری و هم‌افزایی که در استان داریم، این مشکلات را حل کنیم.

به گزارش یزدی نیوز در این همایش که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان سپاه استان برگزار شد، از چند تن از آزادگان سرافزار استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..