افتتاح ۶ طرح شهرداری در میبد

شهردار میبد، از افتتاح ۶ طرح شهرداری در شهرستان میبد همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز بهارستانی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد گفت: بهره برداری از خیابان آیت الله نائینی با یک میلیارد تومان اعتبار، خیابان بین الحرمین با ۹۰۰ میلیون تومان هزینه، روشنایی خیابان امام، اصلاح تقاطع هندسی میدان آیت الله حائری، آسفالت معابر شهر، راه اندازی مرکز آمار و رصد شهری و پارکینگ اختصاصی پارک غدیر، از جمله این طرح ها است.

وی افزود: احیا رودخانه سفر و اجرای پارک مشاهیر یکی دیگر از این طرح‌ها با ۵۰ درصد پیشرفت است که برای خاکبرداری و بازنگری این طرح تاکنون یک میلیاردتومان هزینه شده است.

شهردار میبد خاطرنشان کرد: در بازآفرینی شهری هم در هفت محله شهر درحال کار هستیم که ساماندهی میدان حسینه قلعه فیروزآباد یکی از قسمت‌های قابل بهره برداری است.

بهارستانی گفت: از ۲۵۱ میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان درحوزه عمرانی که بیش از ۵۰ پروژه است هزینه می‌شود.

وی گفت: ۶۰ درصد اولویت‌های تعیین شده درحوزه شورا و شهرداری را تحقق خواهیم بخشید.

وی افزود: تمام این پروژه‌ها از طرح‌های حادثه خیز گرفته تا اجرای طرح پارک مشاهیر و باغ راه جزء اولویت‌های تعیین شده از سوی آیت الله اعرافی است که سعی داریم تا پایان دوره شورای ششم، ۶۰ درصد این اولویت‌ها را تحقق ببخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد هم ایجاد فضای سبز و فضای تفریحی مناسب و سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار را از عمده برنامه‌های شورا خواند.

فیاضی با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبار خوبی را برای این موضوع گذاشتیم و درحال رایزنی با چند بانک هستیم گفت: با این رویکرد و با تامین منابع مالی قدم‌های موثری در ایجاد منابع پایدار برداشته خواهد شد و تا پایان سال هم ماشین آلات نوسازی خواهد شد و هم درآمد پایدار را در بودجه سال آینده خواهیم دید.

رئیس شورای شهر میبد خاطرنشان کرد: شورای اسلامی میبد در یک سال گذشته با تشکیل بیش از ۲۰۰ جلسه، ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار را برای ۳۶۸ مصوبه در امور عمرانی شهر ۶ ماهه دوم سال گذشته و ۶ ماهه اول امسال اختصاص داده است که با اجرای آن، درچند ماه آینده در بحث عمرانی و آسفالت معابر اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..