کوین نیک مارکت، بدون کارمزد و بی‌واسطه ارز دیجیتال

در چند سال اخیر بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تقریبا همه حداقل یکبار نام بیت کوین به گوششان خورده است.   احتمالا خیلی ها کنجکاو شده اند که چطور می توانند بیت کوین بخرند یا چگونه می توانند سرمایه شان را توی این بازار چند برابر کنند. شاید برای افرادی که تازه با ارزهای دیجیتال آشنا شده اند، خرید و فروش بیت کوین کار سختی به نظر بیاد، اما وقتی بفهمند چقدر کار راحتی است و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد تعجب خواهند کرد.

 

کوین نیک یک صرافی ارز دیجیتال معروف است که با تجربه چندین ساله خود در حوزه ارزهای دیجیتال، کار خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را برای ایرانی ها بسیار راحت کرده است. به راحتی خرید اینترنتی یک آب معدنی، با کوین نیک می توانید بیت کوین بخرید.

 

 کوین نیک مارکت، بازار خرید و فروش بدون واسطه بیت کوین

کوین نیک سال های طولانی است که در حوزه ارز دیجیتال و به ویژه خرید و فروش بیت کوین فعالیت دارد و بستر امنی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا به راحتی بتوانند ارز دیجیتال بخرند و بفروشند. تیم کوین نیک ابتدا کسب وکار مستقلش را در سال ۲۰۱۸ با نام تتربالک آغاز کرد و در آن زمان، تنها خدمات تتر ارائه می داد. کمی بعد با توجه به استقبال کاربران ایرانی و موفقیت تتربالک، تیم کوین نیک به فکر گسترش خدمات ارز دیجیتال خود افتاد. از همین جا بود که وبسایت کوین نیک شکل گرفت و امروز به جایی رسیده که خدمات خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی های معتبر بین المللی را به کاربران ایرانی ارائه می دهد. کوین نیک توانسته با پشتیبانی دائم، خریدوفروش اتوماتیک و همچنین خدمات دیگر، تجربه خوشایندی را برای کاربرانش فراهم کند.

 

اما از آنجا که فلسفه تیم کوین نیک ارائه خدمات کامل ارز دیجیتال به کاربران ایرانی است، به همین جا بسنده نکرده و تصمیم دارد خدماتش را گسترده تر کند. در همین راستا مجموعه کوین نیک سرویس جدیدی به نام «کوین نیک مارکت»، راه اندازی کرده که یک پلتفرم خرید و فروش بدون واسطه ارز دیجیتال است.

 

در پلتفرم «کوین نیک مارکت» کاربران می توانند بدون هیچ واسطه و با قیمت دلخواه، به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با یکدیگر بپردازند. تیم کوین نیک هم فقط وظیفه تامین امنیت دارایی های دیجیتال کاربران و پشتیبانی از آن ها را برعهده دارد تا کاربران با خیال راحت، مستقیما با یکدیگر به معامله ارز دیجیتال بپردازند.

 

 کاهش خطرهای ورود به بازارهای خارجی

به گفته «افشار جوکار» مدیرمحصول کوین نیک مارکت، هدف از ایجاد چنین پلتفرمی در داخل کشور، کاهش خطرهای کاربران ایرانی از ورود به بازارهای خارجی مانند بایننس و همچنین افزایش آگاهی مردم درمورد مفهوم ارزهای دیجیتال است.

 

مدیرمحصول کوین نیک مارکت با اشاره به افزایش روزافزون سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می گوید: «همان طور که می دانید، این روزها با رواج نوع جدیدی از پول با عنوان رمزارز یا کریپتوکارنسی، افراد زیادی در جهان به سرمایه گذاری در این عرصه و حتی استفاده از آن در معاملات خود علاقه مند شده اند. اما از طرفی دست وپنجه نرم کردن با مفاهیم جدید و ناشناخته، همیشه به دلایل متعدد با اندکی ترس همراه است. رمزارزها هم از این دسته مستثنی نیستند و خصوصا محدودیت های بازارهای جهانی، ترس از دست دادن سرمایه یا ایجاد محدودیت های مختلف را برای کاربران ایرانی به همراه داشته است.

 

جوکار ادامه می دهد: «هدف ما از راه اندازی کوین نیک مارکت، تا حد زیادی پایین آوردن ریسک ورود به بازارهای خارجی مانند بایننس (Binance) یا دیگر مارکت های بین المللی است که باتوجه به شرایط تحریم های مالی علیه ایران، هرلحظه احتمال مسدودشدن سرمایه کاربران ایرانی وجود دارد. از طرف دیگر ایجاد آشنایی بیشتر درباره مفهوم ارزهای دیجیتال، همیشه دغدغه ما بوده است. به همین دلایل تلاش کرده ایم با افزایش ظرفیت پشتیبانی، همواره در کنار افرادی باشیم که برای ورود به دنیای رمزارزها به ما اعتماد کرده اند.»

 

 امنیت سرمایه

بزرگترین نگرانی سرمایه گذارن و تریدرهای ایرانی که در صرافی های بین المللی فعالیت می کنند، بحث امنیت سرمایه است. داشتن یک پناهگاه امن برای دارایی های دیجیتال در داخل کشور، اصلی ترین مسئله ای است که یک سرمایه گذار داخلی باید به آن توجه کند. کوین نیک مارکت با فراهم کردن یک بستر امن و مطمئن، خیال سرمایه گذاران را از حفظ و نگهداری سرمایه شان راحت کرده است.

 

 قیمت دلخواه

در کوین نیک مارکت، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را خودتان مشخص می کنید. با هر قیمتی که دوست داشته باشید می توانید بیت کوین بخرید و با هر قیمتی که دلتان بخواهد آن را بفروشید. در این صورت سود بیشتری بدست می آورید و درآمد بالاتری نسبت به خرید و فروش عادی خواهید داشت.

 

 کارمزد صفر

به مناسبت شروع کار کوین نیک مارکت، کارمزد تراکنش ها صفر است و بدون پرداخت هیچ کارمزدی می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهید. این طرح تا آخر پاییز پابرجاست و از همین حالا سرمایه گذران و تریدرهای ارز دیجیتال به راحتی می توانند بدون کارمزد، ارز دیجیتال خرید و فروش کنند.

خبرنگار: سیما میدانی

بخش نظردهی بسته شده است..