در شهریورماه

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی یزد

شهردار یزد ابراز امیدواری کرد که تقاطع غیرهمسطح میدان آیت الله خاتمی در شهریورماه سال جاری مورد بهره‌‌برداری قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، "محمدرضا عظیمی‌زاده" در نشست علنی اخیر شورای اسلامی شهر یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طرح زیرگذر آیت الله خاتمی، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مستمر شهرداری، طرح زیرگذر میدان آیت الله خاتمی در حال خاتمه است و در حال حاضر شمع های آن کار گذاشته شده و بدنه‌سازی پل نیز شروع و درحال اجراست.

وی افزود: پایه‌های نرده هم در حال نصب است تا ورقه آلومینیوم جمع شود و امیدواریم تا هفته آینده تمام و در شهریورماه این طرح افتتاح شود.

عظیمی زاده در مورد آبنمای باغ ملی یزد نیز گفت: علی رغم این که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری در صحن شورا اعلام کردند که مشکلی بابت تخریب ساختمان ندارند و در این زمینه با شهرداری تعامل خواهند داشت،  اما بعد از تخریب با ارائه چند نامه از شهرداری گله‌مند شدند.

وی در ادامه به عملیات عمرانی در طرح تقاطع غیر همسطح همجواری پارک مهرآوران اشاره و یادآور شد: در آن نقطه که متصل به کمربندی است، قرارداد در حد ساخت میدان و دسترسی‌هاست و در حال حاضر جدول‌گذاری در آن تقاطع انجام و کار آن رو به اتمام است.

شهردار گفت: با تلاش سازمان عمران، کار آسفالت در شهر به خوبی در حال انجام است و تا آخر سال از لحاظ قیر هیچ مشکلی نداریم و تا پایان سال ذخیره‌سازی انجام شده و قرار است که روکش آسفالت بلوار مدرس که نامناسب است، به زودی جمع‌آوری شود و با زیرسازی مناسب این بلوار، آسفالت می‌شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..