ثبت نام رشته هتل داری در اولین هنرستان مرمت ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از آغاز ثبت نام رشته هتل داری مقطع متوسطه در اولین هنرستان مرمت ایران در یزد خبر داد.

به گزارش  یزدی نیوز، احمد آخوندی گفت: سال گذشته به دنبال توافق این اداره کل و آموزش و پرورش استان یزد، اولین هنرستان مرمت کشور در یزد، با رشته مرمت بنا‌های تاریخی راه‌اندازی شد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ یزد در سال تحصیلی جدید، رشته هتل داری نیز در این هنرستان دایر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند از ابتدای شهریورماه همه روزه برای ثبت‌نام به هنرستان مرمت واقع در خیابان امام خمینی، خیابان شهید ابراهیمی مراجعه کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد تصریح کرد: این هنرستان ویژه پسران بوده و با تحصیل در این‌گونه رشته‌های مهارتی امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی در همین رشته‌ها و ورود سریع‌تر به بازار کار برای فارغ‌التحصیلان وجود دارد.

آخوندی ادامه داد: این مدرسه در سرفصل‌های آموزشی مختلفی مانند آموزش معماری سنتی، معماری گلین، آینه‌کاری و کاشی‌کاری سنتی فعالیت داشته و از امسال رشته مهارتی هتل داری نیز بر اساس سرفصل‌های شاخه کاردانش اعم از پذیرشگری، اتاق‌داری، برنامه‌ریزی رویداد‌ها و جشن‌های تشریفات، میز آرایی و … با امکان کارورزی در برخی هتل‌های استان اضافه خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..