معاون استاندار یزد؛

دسترسی مردم به مدیران راحت و آسان باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: دسترسی آحاد مردم به مدیران باید آسان و راحت باشد و مطالبات بر حق و قانونی شهروندان در ابعاد مختلف رسیدگی شود.

“محمد علی شاه حسینی” در جلسه شورای اداری مهریز افزود: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا این هدف مهم که جزو اهداف دولت سیزدهم است بیش از گذشته محقق شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات و برپایی میزهای ارتباط مردمی در دورترین و محروم ترین نقاط از روستاها تا شهرها برای بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات با حضور مسئولان نقش مهمی در امید آفرینی و کاهش آلام مردم دارد.

این مسئول اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب که همان اقدامات دولت است استفاده کنند.

شاه حسینی با بیان این که انعکاس عملکردها باید در جامعه دقیق، واقعی و به دور از بزرگ نمایی باشد، بیان کرد: بر تمامی کارگزاران نظام اسلامی و انقلابی است که به معنای کامل کلمه برای حل نیازها و پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردم تلاش کنند.

وی با بیان این که دشمنان، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هجمه خود قرار می دهند به اهمیت حضور مسئولان در بین مردم و بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها برای ارائه خدمات و بیان آنها تاکید کرد.

“محمد دهقان بنادکی” فرماندار مهریز به اهمیت حضور مسئولان در میدان عمل با کار جهادی و انقلابی و پیگیری مطالبات مردم در شهر و مناطق روستایی در ابعاد مختلف با سعه صدر اشاره کرد و تداوم آن را خواستار شد.

وی از همراهی خوب مردم با مسئولان شهرستان که در تمامی شرایط با وحدت برای تحقق اهداف دولت در تلاش هستند قدردانی کرد و افزود: حضور میدانی و بررسی مطالبات بر حق مردم جزو وظایف مسئولان دولت انقلابی است.

دهقان بنادکی اظهار کرد: در دولت سیزدهم تمامی مدیران در هر پست، مقام و موقعیتی که هستند باید تمامی وقت خود را صرف تحقق اهداف نظام و انقلاب که همان خدمت به مردم مومن و فداکار است صرف کنند.

این مسئول اظهار کرد: در نظام اسلامی و دولت انقلابی و میدانی سیزدهم، تعطیلی کار و فعالیت هیچ معنا و مفهومی ندارد و باید همه با همدلی، کار جهادی و احساس تکلیف بیش از گذشته مخلصانه در خدمت مردم و تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

دهقان با بیان این که در آستانه هفته دولت هستیم از تلاش مسئولان و همکاری مردم برای تحقق اهداف نظام قدردانی کرد و گفت: باید در کنار فعالیت‌های همیشگی در هفته دولت، شاهد اجرای برنامه‌های ابتکاری، نو، جذاب و فراگیر باشیم.

وی به اهمیت و نقش خبرنگاران در انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم اشاره کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا بیش از گذشته ارتباط خود را با فعالان رسانه تقویت کنند .

فرماندار مهریز از برگزاری مناسب مراسم عزاداری در دهه اول محرم امسال در شهرستان قدردانی کرد و برنامه‌ریزی برای انجام باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین در منطقه را به صورت گسترده خواستار شد.

دهقان از مدیران و مردم به دلیل همکاری در پیشگیری از خسارات سیل اخیر در شهرستان که با برنامه‌ریزی و هماهنگی ماموریت خود را خوب انجام دادند قدردانی کرد و تداوم آن را به خصوص در فصل زمستان خواستار شد.

حجت الاسلام “عبدالرضا محی‌الدینی” امام جمعه مهریز هم رسیدگی به مطالبات آحاد مردم را توسط مدیران با روحیه جهادی و انقلابی، جزو وظایف مهم در دولت سیزدهم برشمرد که باید بیش از گذشته همه متولیان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم با حضور در میدان عمل به بررسی مسائل و مشکلات و پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم در اقصی نقاط کشور می پردازد که عملی ارزشمند و موجب اعتماد و امید در جامعه شده است.

محی الدینی اظهار کرد: این روحیه و رویه که کار مهم، موثر و ضروری است و جزو اهداف و برنامه‌های محوری دولت محسوب می‌شود باید بیش از گذشته در شهرستان تقویت که نتایج آن نصیب همگان می شود.

امام جمعه مهریز به اهمیت برپایی میزهای خدمت و ارتباط مردمی در محل‌های مختلف به خصوص در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه اشاره کرد که به عنوان یک فرصت و ظرفیت باید تقویت و حمایت شود.

محی الدینی به مشکلات اقتصادی مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد که باید مدیران تمامی وقت خود را صرف رسیدگی به آن و حل و فصل امور و تحقق اهداف دولت و نظام در محرومیت زدایی کنند.

وی بیان کرد: امید مردم و محرومان جامعه به دولت و مجلس انقلابی است که با مدیریت جهادی و انقلابی برای گره گشایی از مشکلات که جزو اهداف و خواست دشمن است بر تلاش و اقدام خود بیفزاید.

امام جمعه مهریز به اهمیت همدلی و هم پوشانی و ارتباط قوی بین مردم و مسئولان درتمامی شرایط و برنامه‌ها در شهرستان به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، محی الدینی بیان کرد: جلب اعتماد همگان، پاسخگو بودن، داشتن سعه صدر ، حضور فعال و میدانی در مناطق مختلف و پیگیری امور شهرستان در ابعاد گوناگون جزو ضروریات است که با تحقق آن روح امید و اعتماد در جامعه تقویت و نقشه بدخواهان نظام خنثی ممی‌شود.بدر پایان این جلسه از مدیران فعال دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان که در سیل اخیر وظایف خود را برای پیشگیری و کاهش آلام و خسارت ناشی از جاری شدن آن انجام دادند با لوح سپاس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..