آموزش طرح بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه به بسیج در یزد

به دنبال آغاز دومین مرحله طرح بهینه سازی مصرف خانه به خانه، آموزش گسترده طرح بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه در راستای اجرای راهکارهای کم هزینه بهینه سازی مصرف بخش خانگی به بسیجیان یزد انجام شد.

این طرح پس از تفاهم این شرکت با بسیج استان در خصوص اجرای طرح بهینه سازی مصرف خانه به خانه، نکات، ملزومات و شیوه اجرای طرح مذکور، توسط پیمانکار این طرح برای بسیجیان تشریح شد.

تعویض پوشال، روغنکاری، تعویض تسمه، تعویض آب کولر و نصب سایه بان از جمله نکات آموزش داده شده و تنظیم دمای آسایش منزل، عدم استفاده از وسایل پر مصرف برقی در ساعات اوج بار، تعویض روشنایی‌های پرمصرف و لزوم تکمیل فرم نظرسنجی مشترکین، از دیگر موارد بیان شده برای بسیجیان یزدی بود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در مرحله نخست این طرح، شرکت برق منطقه‌ای یزد با همکاری دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد و نمایندگان دفاتر تسهیل‌گری، طرح بهینه سازی مصرف انرژی خانه به خانه را در سه محله حسن‌آباد، پردیسان و صدرآباد اجرا کرد و در راستای توسعه طرح مذکور، آموزش راهکارهای بهینه سازی در ساختمان‌ها به گروه‌های جهادی بسیج انجام شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..