فعالیت ۱۱۰ آشپزخانه اطعام حسینی در کمیته امداد یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورائی استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

«محمد شجاعان» با بیان این که مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان در این برهه از زمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورایی استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اطعام و احسان حسینی در استان، افزود: رزمایش اطعام و احسان حسینی از روز شنبه هشتم مردادماه مصادف با اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان پنجم مهرماه مصادف با پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: این رزمایش با اجرای دو طرح اطعام حسینی یعنی تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و احسان حسینی یعنی تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجراست.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» هستند و سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از کمیته امداد استان یزد، مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..