برقراری جریان گاز بیش از ۲ هزار مشترک گاز طبیعی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان: جریان گاز ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک که بر اثر حادثه سیل و تخریب منازل در استان یزد دچار قطعی شده بود، برقرار شد.

به گزارش یزدی نیوز، سعید عقلی گفت: به منظور افزایش سطح ایمنی مشترکین، طی اقدامی سریع و ضربتی، گاز مشترکین مذکور قطع و پس از ایمن سازی علمک‌ها و محل‌های آسیب دیده بر اثر سیلاب مجدداً وصل شد.

وی افزود: این در حالی است که ۲۲۷ عدد انشعاب به دلیل تخریب ساختمان‌ها و همچنین ۳۷ عدد انشعاب تا زمان ایمن شدن محل نصب، جمع آوری و با ایمن شدن مسیر‌ها و محل‌های مدنظر مجدداً نصب شد که این اقدام با توجه به عملیات آوار برداری و ایمن سازی معابر و ساختمان‌ها طی روز‌های آینده و با هماهنگی مدیریت بحران استان ادامه خواهد یافت.

عقلی به ۲۰ هزار و ۲۹۴ نفر ساعت کار امدادی و تعمیراتی از زمان وقوع حادثه تاکنون اشاره کرد که ۲ هزار و ۱۵۳ مورد بازدید از نقاط آسیب دیده، اجرای ۲۵۶ متر شبکه و ۶ هزار و ۶۵۲ متر نشت یابی به منظور شناسایی نشتی‌های احتمالی و اطمینان از عدم نشت خطوط و علمک‌های گاز از جمله اقداماتی است که توسط نیرو‌های امدادی و عملیاتی شرکت گاز انجام پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در طول این مدت ۱۴۳۰ مورد تماس با سامانه ۱۹۴ یزد برقرار شد که با توجه به اهمیت موضوع به دلیل خطرات ناشی از نشت و انفجار گاز، موارد اطلاعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم در جهت رفع عیوب انجام گرفت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..