همرزم یزدی حاج قاسم آسمانی شد

سردار ساعی شاهی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی و از جانبازان یزدی هشت سال دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت.

به گزارش یزدی نیوز، استاندار یزد با صدور پیامی ضایعه ارتحال این سردار دفاع مقدس و از یاران سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در پیام مهران فاطمی آمده است: با کمال تأسف، در آستانه روز تاسوعای حسینی که به یاد بزرگ جانباز اسلام، حضرت ابوالفضائل عباس بن علی علیهما السلام مزین شده، خبر درگذشت جانباز سرافراز و سردار پرافتخار سپاه اسلام مرحوم رضا ساعی شاهی واصل و موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب گردید.

دریغ و افسوس آن انسان وارسته و مؤمن به معنای واقعی کلمه، نماد یک انسان مجاهد و متخلق به اخلاق کریمه بود که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای اسلام، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های والای امامین انقلاب مصروف داشت و در این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

اینجانب صمیمانه ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده گرامی و نیز همرزمان عزیز آن مجاهد فی سبیل الله و طلب علوّ درجات برای آن فقید سعید، از عموم مردم ولایی و انقلابی دارالعباده یزد دعوت مینمایم تا با شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک آن یادگار دوران زرین دفاع مقدس، باردیگر با شهدا تجدید میثاق نمایند.

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در پیامی ارتحال سردار جانباز یزدی را تسلیت گفت و افزود: خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام سردار ساعی شاهی (طاب ثراه) موجب تألم و تأثر فراوان شد.

نقش‌آفرینی اثرگذار و رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این رزمنده شجاع، ولایتمدار و مؤمن در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در جایگاه‌های مختلف به خصوص تیپ الغدیر استان یزد و لشکر ۷، ولی عصر (عج) نمونه‌ای بارز از یک فرمانده با اخلاق و الگو برای فرماندهان، مدیران و نسل جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سپاه الغدیر درگذشت سرباز اسلام سردار رضا ساعی شاهی را محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند و از درگاه خداوند منان برای روح پر فتوح ایشان همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسئلت دارد.

 

گفتنی است پیکر سردار ساعی شاهی که ریاست ستاد تیپ الغدیر استان یزد و همچنین ستاد لشکر ۷ ولیعصر را در کارنامه داشت و جانباز ۳۵ درصدی دفاع مقدس بود، ساعت ۱۸ فردا از مسجد چهارده معصوم واقع در انتهای بلوار کارگر خیابان دانش تشییع می‌شود

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..