شریعتی: مصمم به حضور در لیگ برتر هستیم

حضور والیبال یزد در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام!

در حالی که چند ماه بیشتر تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان یزد باقی نمانده است، حضور نماینده والیبال استان یزد در این رقابت‌ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، کمتر از سه ماه به آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور بیشتر فرصت نیست و همه باشگاه‌‌های حاضر در این رقابت‌ها در حال خریداری و جابجایی بازیکن و تقویت تیم‌هایشان برای حضوری مقتدرانه در این بازی‌ها هستند.

تیم‌های مدعی همچون بانک سرمایه، پیکان و شهرداری ارومیه بیش از نیمی از بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند و مابقی تیم‌های مدعی نیز در حال مذاکره با مهره‌های اصلی‌شان هستند و در این بین تنها والیبال استان یزد است همچنان در کش و قوس حضور یا عدم حضور در بین بلندقامتان سوپر لیگ کشور به سر می‌برد.

این روزها تیم شگفتی‌ساز رقابت‌های فصل گذشته لیگ یعنی "آرمان ورزشی اردکان" که به مقام هشتمی مسابقات نیز دست یافت، هنوز تکلیف خود را برای حضور در این رقابت‌ها نمی‌‌داند.

تیمی که در فصل گذشته حتی امید ماندگاری آن در لیگ برتر هم نمی‌رفت، نه تنها موفق شد که عنوان بهترین تماشگران لیگ برتری را به هوادارن خونگرم خود اختصاص دهد بلکه در مقابل تیم‌های مدعی و ریشه‌داری مانند کاله مازندران و جواهری گنبد آنچنان جانانه پای در میدان گذاشت که چیزی کمتر از قهرمانی برای این تیم نداشت.

در همین رابطه به سراغ مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان اردکان رفتیم تا از آخرین وضعیت در مورد حضور یا عدم حضور این تیم پرطرفدار اردکانی در سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال کشور آگاه شویم.

 

"مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، از حضور قطعی تیم والیبال شهرستان اردکان در لیگ برتر والیبال کشور خبر داد و افزود: در طول دو هفته گذشته جلسات متعددی با استاندار و فرماندار شهرستان اردکان در رابطه با مشکلات تیم والیبال اردکان و اعلام آماگی این شهرستان برای تیم‌داری در لیگ برتر کشور صورت گرفته است که امیدواریم با پیگیری دست‌اندرکاران این تیم و مسئولان این شهرستان هرچه زودتر شاهد مشخص شدن تکلیف این تیم خوب استان باشیم.

وی با ابراز امیدواری از این که در کوتاهترین زمان ممکن در خصوص رفع موانع حضور تیم والیبال اردکان در لیگ برتر تصمیم‌گیری شود، خاطرنشان کرد: برای حضور تیم والیبال اردکان در لیگ برتر مصمم هستیم اما منتظر جذب حامیان مالی برای این تیم و مشخص شدن تکلیف حامی اصلی تیم هستیم که در این رابطه اداره کل ورزش و جوانان یزد  با همکاری مسئولان استان و شهرستان، تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار به‌کار خواهد گرفت.

مقیمی: باید این اعتماد و سرمایه حفظ شود

"هادی مقیمی" سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان نیز در این باره اظهار کرد: با حمایت از تیم‌های لیگ برتری شهرستان، زمینه ایجاد شور ورزشی و آماده‌سازی بستر ورزش حرفه‌ای جوانان این شهرستان را فراهم خواهیم  کرد.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداری، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان شاهد رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر حضور تیم والیبال اردکان در لیگ برتر سال جاری باشیم.

سرپرست فرمانداری اردکان با بیان این‌ که رایزنی‌های خود را برای جذب سرمایه‌گذار آغاز کرده‌ایم، افزود: راهیابی دو تیم از یک شهرستان در سطح سوپر لیگ، عنوانی افتخارآمیز برای استان و بخصوص شهرستان اردکان است و باید این اعتماد و سرمایه حفظ شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..