یک فعال صنفی خبرداد:

پیشنهاد تعهدات صندوق بازنشستگی فولاد به استاندار یزد

تعهدات صندوق بازنشستگی فولاد طی متمم قراردادی به استاندار یزد پیشنهاد شد.

به گزارش یزدی نیوز رییس شورای اسلامی شهرستان بافق افزود: متمم قرارداد شامل چندین بند مانند تعهدات مصوبه هیات دولت در ارتباط با دو درصد فروش معادن برای عمران و آبادانی ، مفاد صورتجلسه ۹/۶/۹۳، ابلاغیه و دستور معاون اول ریاست جمهوری در مورد حفظ حقوق شهرستان بعد از واگذاری، ابلاغیه ۱۶ بندی وزیر تعاون می باشد که طی نامه ای به استاندار یزد ، وزیر اقتصاد و سازمان خصوصی سازی ارسال شده است.

 
مهدی رنجبر در دهمین جلسه گزارشی دهی کارگروه ویژه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق بیان کرد: مشابه این کارگروه و تشکیل جلسات متناوب برای گزارش مسئولان هر دو ماه یکبار به مردم درهیچ جای استان و کشور وجود نداشته و بی نظیر است.
 
 وی افزود: ره آورد این همراهی و همدلی در مسئولان و مردم شهرستان، پیشرفت و آبادانی را به ارمغان آورده است و یکی از نتایج این همراهی ورود نماینده ای از بافق به مجلس شورای اسلامی است.
 
رییس شورای اسلامی شهرستان بافق خاطر نشان کرد: مطابق با بند ۲ صورتجلسه سی و هفتمین جلسه کارگروه پیشنهاد متمم قراردادی با استناد به بندها و مفاد سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی حاوی کلیه تعهدات صندوق بازنشستگی فولاد در قبال شهرستان تدوین شده است.
 
رنجبر متمم قرارداد را به لحاظ سندیت مهم ارزیابی و عنوان کرد: اگر به قرارداد اصلی مدون شده سازمان خصوصی سازی برای واگذاری ۵/۶۷ درصد شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق بازنشستگی فولاد متمم قرارداد مذکور الحاق گردد به مصداق سند شش دانگی می باشد که این امکان را به مسئولان حال و آینده شهرستان می دهد تا به شدت پیگیر تحقق تعهدات ایجاد شده باشند به طوری که  صندوق بازنشستگی فولاد و سازمان خصوصی سازی در این راستا موظفند قرارداد و تعهدات را اجرایی کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..