مدیریت مصرف ادارات استان در اولویت است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد: پایش مصرف ادارات استان خصوصا در مواقع افزایش دما به طور جدی دنبال می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، ابوالفضل اسدی در دهمین نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت رعایت سقف پیک بار استان با دقت بالایی انجام شده است، گفت: صنایع استان یزد تاکنون قطع بار نداشته اند، ولی با هماهنگی انجام شده در ایام پیک بار، برخی صنایع به دلیل انجام طرح‌های تعمیراتی، در تعطیلات بودند.

وی با تأکید بر مدیریت مصرف ادارات استان افزود: در خصوص تغییر و جابجایی ساعت کاری ادارات، در حال بررسی راهکار‌های مختلف با نهاد‌های استانی هستیم تا کاهش مصرف برق ادارات بدون ایجاد چالش را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با تاکید بر تاثیر مهم افزایش دما در سطح کشور بر میزان مصرف برق شبکه سراسری اظهار داشت: با توجه به اثرگذاری مدیریت بار ادارات بر مدیریت بار بخش خانگی، پایش مصرف ادارات استان خصوصا در مواقع افزایش دما به طور جدی دنبال می‌شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست تصریح کرد: صنعت برق استان تلاش خود را به کار بسته تا علاوه بر روشن نگاه داشتن چراغ خیمه‌گاه اباعبدالله الحسین (ع)، مشترکین برق در بخش‌های مختلف نیز به چالش برنخورند.

سیدعباس حسینی در تشریح اقدامات انجام شده توسط صنعت برق به منظور مدیریت بار استان تصریح کرد: مقرر شد هماهنگی لازم با کشاورزان توسط شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی انجام شود و برنامه مدیریت بار این واحد‌ها با در نظر گرفتن محدودیت‌ها ارائه گردد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..