تمدیدمهلت عضویت در صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات

رییس شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور از تمدید مهلت عضویت در صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا مصطفی کواکبیان افزود: نظر به تاخیر در تشکیل خانه مطبوعات برخی از استان های کشور و درخواست اصحاب رسانه برای تمدید مهلت سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور، مهلت سپرده گذاری در این صندوق تا هفتم مرداد ماه تمدید شده است. 

وی ادامه داد: پیرو مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات کشور در نشست ۱۹ اسفندماه سال گذشته مبنی بر تاسیس صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور، مقدمات تاسیس این صندوق انجام شده و مجمع عمومی صندوق نیز برای انتخاب هیات مدیره قبل از ۱۷ مرداد ماه امسال با حضور اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان های کشور انجام می شود. 

کواکبیان ادامه داد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معادل سپرده گذاری خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان های کشور، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعتبار به این صندوق برای ارائه تسهیلات با نرخ ۳ درصد به اعضاء اختصاص می یابد. 

وی حداقل میزان سپرده گذاری اعضاء در صندوق قرض الحسنه خبرنگاران را یک میلیون ریال و حداکثر آن را ۱۰ میلیون ریال دانست و افزود: مسوولان خانه های مطبوعات استان های کشور حداکثر تا هشتم مردادماه لیست اسامی اعضای متقاضی عضویت در صندوق همراه با رونوشت فیش سپرده واریز شده را حساب صندوق را به شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور ارائه کنند. 

رییس خانه مطبوعات کشور ادامه داد: حساب موقت مشترکی به شماره ۰۲۲۰۹۷۳۰۱۴۰۰۴ به نام مصطفی کواکبیان و کاظم شاملو (خزانه دار خانه مطبوعات کشور) در بانک ملی شعبه سه راه تهران ویلا کد ۱۰۰۷ ایجاد شده که حق عضویت اعضا به این شماره واریز و به همراه لیست متقاضیان به شورای مرکزی خانه مطبوعات ارسال شود. 

کواکبیان یادآورد شد: پس از پایان زمان ثبت نام، دفترچه عضویت در صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور با توجه به میزان آورده برای هر یک از اعضای این صندوق صادر می شود. 

وی ادامه داد: تاریخ پیش بینی شده برای برگزاری مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور ۱۶ مرداد ماه امسال است که در این مجمع تصویب اساسنامه و انتخاب هیات مدیره انجام می شود. 

کواکبیان تصریح کرد: تسهیلات این صندوق با نرخ ۳ درصد صرفا به افرادی که عضو صندوق بوده و سهم آورده خود را در مهلت تعیین شده پرداخت کرده اند، ارائه می شود. 

وی گفت: مسوولان خانه های مطبوعات استان های کشور لیست متقاضیان عضویت در صندوق اعتباری خانه مطبوعات را همراه با فیش واریز حق عضویت به شماره دورنگار ۰۲۱۸۸۲۶۳۰۹۴ ارسال کنند. 

تاسیس صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات کشور در نشست دی ماه سال گذشته این خانه با رای اکثریت اعضا مصوب شد. 


 

بخش نظردهی بسته شده است..