در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد؛

چادرملو در کنار مردم سیل زده/اعزام ماشین آلات به مناطق سیل‌زده

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اعزام ماشین آلات و تجهیزات فنی خود در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی معادن، به کمک مردم سیل زده یزد شتافت.

به گزارش یزدی نیوز، در پی بارندگی‌های اخیر که از روز چهارشنبه در استان یزد آغاز شده و بروز سیلاب، آب‌گرفتگی معابر شهری و مناطق روستایی، طغیان رودخانه‌های فصلی و بروز خسارت به ساختمان‌ها در مناطق شهری و روستایی استان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با در اختیار قرار دادن تمامی ماشین آلات و تجهیزات امدادی مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود به یاری هموطنان و ستاد بحران استان یزد شتافت.

تیم‌های امداد و پشتیبانی و ایمنی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو پس از هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بازندگی و وقوع سیلاب، با آماده‌باش کامل عوامل و تجهیزات امدادرسانی، پس از درخواست‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان های اردکان و بهاباد و استان به محل‌های حادثه اعزام شدند.

این ماشین‌آلات شامل لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بولدوزر، کمرشکن، کمپرسی، پمپ لجن‌کش و خودرو های عملیاتی است.

همچنین غذای گرم و اقلام خوراکی و آشامیدنی برای بخشی از مناطق آسیب‌ دیده ارسال و توزیع شد.

مهندس طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو نیز ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان ناشی از سیل اخیر اعلام کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو وظیفه میداند همچون گذشته با تمام توان و امکانات خود در خدمت آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..