ثبت‌نام ۱۲۷ کارآفرین درجشنواره کارآفرینان برتر استان یزد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در حالی که یک هفته تا پایان مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر زمان مانده است، 127 نفر از فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و کارآفرینان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا،  "فریبا آیت‌اللهی" در این باره تصریح کرد: در حالی که یک هفته تا پایان مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر زمان مانده است، ۱۲۷ نفر از فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی استان برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر، ثبت نام کرده‌اند.

وی بیشترین ثبت نام کنندگان را مربوط به شهرستان یزد با  63 نفر و کمترین آن را مربوط به شهرستان‌های اشکذر و بهاباد با سه نفر ذکر کرد و افزود: از کل شرکت‌کنندگان در سایت ثبت نامی؛ ۲۹ نفر در عرصه خدمات، ۴۷ نفر در حوزه صنعت و ۹  نفر نیز در عرصه کشاورزی فعالیت دارند و مابقی نامشخص است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد افزود: از کل ثبت‌نام‌کنندگان یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تا امروز، ۹۴ نفر مرد و ۳۳ نفر زن هستند.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان یزد، هفته پایانی آبان ماه سال جاری با حضور فعالان اقتصادی و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..