حمایت کمیته امداد استان یزد از مددجویان سیل زده

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بر لزوم جبران خسارت وارد‌شده به سیل‌زدگان تحت حمایت این نهاد تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز در پی بارندگی سیل‌آسای اخیر در استان، پس از بازدید میدانی مدیرکل کمیته امداد استان یزد و مدیران ستادی این نهاد از مناطق سیل‌زده، امروز جلسه اضطراری مدیریت بحران به ریاست محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد تشکیل شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط نهاد‌ها و نیرو‌های امدادرسان در حادثه سیل اخیر در استان گفت: تیم‌هایی از مدیران ستادی، روسای ادارات و مددکاران شهرستان‌ها برای بازدید میدانی از مناطق آسیب‌دیده از سیل تشکیل شده است و با آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در محل حضور دارند.

شجاعان افزود: علاوه‌بر امدادرسانی‌های اولیه مثل اسکان موقت، اقدامات لازم برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به مسکن، لوازم ضروری زندگی و احشام و نهاده‌های دامی مددجویان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت وارد شده به بافت قدیمی و فرسوده است، گفت: احداث یا تعمیر منازل تخریب شده، تهیه لوازم ضروری منزل و سبد کالا، پرداخت وام اشتغال یا ودیعه مسکن در صورت نیاز به ساخت مسکن و جبران خسارت وارد‌شده به احشام و نهاده‌های دامی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه همه منازل مددجویان این نهاد تحت پوشش بیمه حوادث است، تصریح کرد: اولویت کمک با افرادی است که منزل آن‌ها تخریب شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..